Alltid enkelt, alltid på nett – og med poeng til overs! Alltid enkelt, alltid på nett – og med poeng til overs! Philip Wilhelmsen har bodd i Lørenhagen sameie i 12 år og har vært en fornøyd kunde hos Viken Fiber like lenge. Fra fleksibel TV-løsning til rask og personlig kundeservice – Philip trekker frem flere grunner til hvorfor han verdsetter Viken Fiber som sin leverandør. I løpet av 12 år som kunde hos Viken Fiber har Philip Wilhelmsen opplevd både stabilitet og nyvinninger i tjenestene han bruker til daglig. Som en del av Lørenhagen sameie har han hatt tilgang til både TV og bredbånd, og han beskriver opplevelsen som alt annet enn komplisert. – Jeg er veldig fornøyd med Viken Fiber. Det er jo ikke mye å klage på, sier Wilhelmsen. FORNØYD KUNDE: Philip Wilhelmsen i Lørenhagen sameie har vært fornøyd kunde hos Viken Fiber i 12 år. Noe av det han verdsetter mest, er fleksibiliteten i TV-pakkene som lar ham skreddersy underholdningen etter eget ønske. – De tingene jeg synes er veldig bra, er poengene. Det er så enkelt å bruke dem til å skifte og bytte kanaler. For oss er standardvalget mer enn bra nok, så vi ender opp med poeng til overs. Wilhelmsen trekker også frem kundeservicen som en viktig del av den positive opplevelsen. Enten det gjelder utskifting av dekodere eller rutere, har hjelpen vært både rask og effektiv – Dere kommer hjem til oss og fikser ting på kjempekort tid. Det har alltid vært veldig lett – aldri noe styr, forteller han. Åpen dag med Viken Fiber En annen opplevelse som skiller seg ut, er da Viken Fiber arrangerte et hyggelig kundebesøk i sameiets bakgård. – Dere delte ut nye dekodere i bakgården. Vi slapp å dra noe sted, og vi kunne stille spørsmål direkte. Det var både proft og enkelt som kunde, sier Wilhelmsen. ÅPEN DAG: En fredag i april arrangerte Viken Fiber åpen dag hos velforeningen. Den teknologiske utviklingen har også gjort hverdagen enda enklere. – Jeg fant ut at jeg bare kan laste ned appen til Apple TV. Så slipper jeg å ha dekoder, og det fungerer helt strålende. Wilhelmsen er bare én av mange fornøyde kunder hos Viken Fiber. Med en kombinasjon av fleksible løsninger, fremragende kundeservice og brukervennlig teknologi, sikrer vi at våre kunder alltid har tilgang til det de trenger – raskt og enkelt. Meld interesse for Altibox til ditt boligselskap Vi skreddersyr løsninger som passer ditt borettslag eller sameie best. Styret i boligselskapet inngår en fellesavtale til konkurransedyktige priser, og hver enkelt beboer har så muligheten til å oppgradere tjenestene etter behov. Meld interesse for fellesavtale
I løpet av 12 år som kunde hos Viken Fiber har Philip Wilhelmsen opplevd både stabilitet og nyvinninger i tjenestene han bruker til daglig. Som en del av Lørenhagen sameie har han hatt tilgang til både TV og bredbånd, og han beskriver opplevelsen som alt annet enn komplisert. – Jeg er veldig fornøyd med Viken Fiber. Det er jo ikke mye å klage på, sier Wilhelmsen. FORNØYD KUNDE: Philip Wilhelmsen i Lørenhagen sameie har vært fornøyd kunde hos Viken Fiber i 12 år. Noe av det han verdsetter mest, er fleksibiliteten i TV-pakkene som lar ham skreddersy underholdningen etter eget ønske. – De tingene jeg synes er veldig bra, er poengene. Det er så enkelt å bruke dem til å skifte og bytte kanaler. For oss er standardvalget mer enn bra nok, så vi ender opp med poeng til overs. Wilhelmsen trekker også frem kundeservicen som en viktig del av den positive opplevelsen. Enten det gjelder utskifting av dekodere eller rutere, har hjelpen vært både rask og effektiv – Dere kommer hjem til oss og fikser ting på kjempekort tid. Det har alltid vært veldig lett – aldri noe styr, forteller han. Åpen dag med Viken Fiber En annen opplevelse som skiller seg ut, er da Viken Fiber arrangerte et hyggelig kundebesøk i sameiets bakgård. – Dere delte ut nye dekodere i bakgården. Vi slapp å dra noe sted, og vi kunne stille spørsmål direkte. Det var både proft og enkelt som kunde, sier Wilhelmsen. ÅPEN DAG: En fredag i april arrangerte Viken Fiber åpen dag hos velforeningen. Den teknologiske utviklingen har også gjort hverdagen enda enklere. – Jeg fant ut at jeg bare kan laste ned appen til Apple TV. Så slipper jeg å ha dekoder, og det fungerer helt strålende. Wilhelmsen er bare én av mange fornøyde kunder hos Viken Fiber. Med en kombinasjon av fleksible løsninger, fremragende kundeservice og brukervennlig teknologi, sikrer vi at våre kunder alltid har tilgang til det de trenger – raskt og enkelt.