Altibox vinner Norsk Kundebarometer De mest fornøyde og lojale bredbåndskundene har Altibox 🥇Norsk Kundebarometer spør hvert år hvilken internettleverandør kunder er mest fornøyde med. Altibox-partnerskapet tok seieren også i år. Undersøkelsen fra Norsk kundebarometer er en viktig temperaturmåler som gir oss en liten pekepinn på hvordan kundene oppfatter oss og hvor stor sjansen er for at de bytter oss ut. Vi er takknemlige for seier i kategorien ‘Bredbånd’, hvor kundene har rangert oss høyest åtte ganger i løpet av de siste ni årene. -Jeg er stolt av at Altibox igjen er best i bransjen blant bredbåndstilbyderne. Dette gir inspirasjon til å skru til enda noen hakk i arbeidet med å få enda mer fornøyde kunder, sier Shiraz Abid, direktør for privatmarkedet i Altibox Vil bli enda bedre Teknologi kan være komplisert, og vi vet at ting ikke alltid går knirkefritt. Vi er veldig stolte av tilliten dere viser oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å klatre høyere på listen i undersøkelsen også generelt sett, i tillegg til å forsvare bredbåndstittelen. Nysgjerrig på Altibox sine resultater i andre tester og undersøkelser? Sjekk her. Om undersøkelsen Norsk Kundebarometer (NKB) er et forskningsprogram som gjennomføres ved Handelshøyskolen BI. I over tjue år har de målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Sjekk om du kan få lynraskt fiberbredbånd Vi leverer morgendagens infrastruktur – fiber som gir deg suveren hastighet og full frihet for hele familien til å strømme tv, surfe, spille og laste ned. Sjekk nå
Undersøkelsen fra Norsk kundebarometer er en viktig temperaturmåler som gir oss en liten pekepinn på hvordan kundene oppfatter oss og hvor stor sjansen er for at de bytter oss ut. Vi er takknemlige for seier i kategorien ‘Bredbånd’, hvor kundene har rangert oss høyest åtte ganger i løpet av de siste ni årene. -Jeg er stolt av at Altibox igjen er best i bransjen blant bredbåndstilbyderne. Dette gir inspirasjon til å skru til enda noen hakk i arbeidet med å få enda mer fornøyde kunder, sier Shiraz Abid, direktør for privatmarkedet i Altibox Vil bli enda bedre Teknologi kan være komplisert, og vi vet at ting ikke alltid går knirkefritt. Vi er veldig stolte av tilliten dere viser oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å klatre høyere på listen i undersøkelsen også generelt sett, i tillegg til å forsvare bredbåndstittelen. Nysgjerrig på Altibox sine resultater i andre tester og undersøkelser? Sjekk her. Om undersøkelsen Norsk Kundebarometer (NKB) er et forskningsprogram som gjennomføres ved Handelshøyskolen BI. I over tjue år har de målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.