Tregt internett? Her får du tips til bedre dekning

Det kan være flere grunner til hvorfor du opplever tregt internett. Sjekk ut våre wifi-tips om hvordan du kan løse problemet selv.

https://vikenfiber.no/wp-content/uploads/2025/04/web23-wifi-980x438.png

Vegger, etasjeskiller – ja, egentlig alt som kan komme mellom enheten du bruker, og wifi-senderen, forstyrrer det trådløse signalet. Det er litt som at vi mennesker hører hverandre bedre når vi snakker sammen i samme rom, enn når det ropes fra kjelleren.

Plassering er en av grunnene til dårlig dekning. Så hvis du skulle ønske at wifi-dekningen din var enda litt bedre, bør du sjekke ut disse wifi-tipsene 👇

1. Test et mesh-nettverk.

Er mesh et ukjent ord for deg? Et mesh-nettverk er ganske enkelt flere wifi-forsterkere som plasseres rundt om i boligen, for å spre et raskt og stabilt trådløst signal i hele hjemmet.

Hos oss kan du nå bestille Altibox Wifi Overalt, et enkelt system med fornøydhetsgaranti.

 

2. Kable når du kan.

Har du stasjonære enheter som pc eller spillkonsoll? Koble de med nettverkskabel. Da sikrer du høy hastighet og lav ping, og frigjør samtidig kapasitet på wifi-en til de trådløse enhetene!

 

3. Bytt ut gammelt utstyr.

Eldre datautstyr støtter ikke alltid det høyeste hastighetene vi kan by på, og på disse funker gjerne bare 2,4GHz-nettet. Sjekk derfor om pc-en, mobilen eller nettbrettet ditt har begrensinger i forhold til å utnytte hastigheten.

Det kan du gjøre ved å teste hastigheten din her, men husk at du må være koble til internett med kabel (ikke trådløst) når du måler.

 

4. Slå av og på hjemmesentralen!

Det eldste trikset i boka! Ofte kan en god gammeldags omstart være nøkkelen til kjappere nett. Les mer om hjemmesentralen din her ›

 

5. Sjekk produktpakken din og oppgrader ved behov!

Er barna blitt tenåringer og krever mer fart? Da kan det være på tide å oppgradere fra lavere hastigheter til Altibox Standard.

Har du ofte hjemmekontor med videomøter og sender store filer? Altibox Extra kan være løsningen for deg.

Er du ikke kunde hos oss? Sjekk om du kan få lynrask fiber for å få nesten ubegrenset kapasitet til hele familien. 

Derfor byttet Stamsaas Fritid bredbåndsleverandør til Viken Fiber

Da Stamsaas Fritid i fjor besluttet å bytte bredbåndsleverandør, falt valget på Viken Fiber. – Et enkelt valg, sier bobilforhandlerens daglige leder, Richard Erichsen.

https://vikenfiber.no/wp-content/uploads/2025/04/Bilde-4-980x438.jpg

– Vi er avhengig av å kunne kommunisere digitalt både med kunder og leverandører, noe som betinger internettlinjer med høy oppetid. Den forrige leverandøren var rimelig på pris, men det hjelper lite hvis de ikke er tilgjengelige når ting ikke fungerer. Derfor ønsket vi en lokal kvalitetsleverandør vi kunne være trygge på, sier Erichsen.

Viken Fiber innfridde på alle punkter, og etter ett års tid er han fornøyd med både produktet og oppfølgingen de har fått.

– At de er lokalisert i samme område som oss, er heller ingen ulempe!

Stamsaas Fritid og Viken Fiber
– Vi er avhengig av et stabilt nett i vår kommunikasjon med kundene. Og skulle noe skje, er Fredrik i Viken Fiber bare en telefon unna, sier Richard Erichsen.
Flasket opp i bedriften

Stamsaas Fritid er en tradisjonell familiebedrift i Sarpsborg med røtter over 100 år tilbake i tid. Richard, sammen med sin søster Camilla, representerer tredje generasjon Erichsen og har nærmest vokst opp i bedriften.

– Jeg tilbrakte mye av barndommen her og fikk tidlig mine første arbeidsoppgaver. Jeg har gått gradene i bedriften, og i 2023 tiltrådte jeg som daglig leder.

Etter noen år med krevende tider for bobilbransjen gleder han seg over at salget på nyåret er rekordhøyt. Det gir håp om at markedet er på vei opp igjen.

Ville skapt utfordringer

Selv om den gjennomsnittlige bobilkunden er godt voksen og gjerne møter opp fysisk i butikken, er Stamsaas Fritid avhengig av å være tilgjengelig og synlig digitalt.

– Mye av kundekontakten skjer via e-post og chat. Vi bruker video for bruksopplæring for førstegangskjøpere, og i reklamasjons- og garantisaker går det mange bildefiler mellom oss og både kundene og leverandørene. Men den største utfordringen ved et eventuelt nettbrudd ville nok vært kaos på verkstedet når det gjelder booking og bestillinger.

– Å være tilgjengelig på ulike plattformer handler også om god kundeservice. Da er det godt å vite at Viken Fiber er én telefon unna!

Stamsaas Fritid og Viken Fiber
– Vi er veldig fornøyde med både produktet og oppfølgingen fra Viken Fiber, sier Stamsaas Fritids daglige leder Richard Erichsen. I bilen sitter Fredrik Larsen fra Viken Fiber.
Har samme verdier

Viken Fibers bedriftsrådgiver Fredrik Larsen gleder seg over skussmålene fra Stamsaas Fritid. Han understreker at nettopp tilgjengelighet og tett oppfølging er grunnleggende i selskapets filosofi.

– Ved at vi har lokalkontor sentralt i Østfold, kan vi raskt ta tak i eventuelle utfordringer. Hos Stamsaas Fritid var installasjonen enkel, siden det allerede lå en kabel inn til bygget. Andre steder kan det være behov for litt graving. Uansett fikser vi det som trengs for et stabilt og robust bredbånd.

Som kunde får du en dedikert kontaktperson som følger deg gjennom hele leveransen, en person som ikke bare kjenner selskapets tjenester, men også lokale forhold og behov.

– En velfungerende internettlinje er i dag helt avgjørende for alle typer bedrifter, og vi ønsker at kundene våre skal lykkes. Vokser kundene, vokser vi. Derfor skal ingen slå oss på support.

Han påpeker at både Viken Fiber og Stamsaas Fritid etterlever de samme verdiene, med nærhet til kunden og rask problemløsing når noe uforutsett skjer.

– I tillegg benytter begge lokale aktører der det er mulig. Det er nettopp slike nære og gode kundeforhold vi ønsker oss!

Takk for 20 år med internettøyeblikk

I tjue år har vi vært en usynlig, men viktig del av dagliglivet til tusenvis av mennesker. Fra vi koblet opp den første kunden i 2004 har vi levert mer enn bare internett. Vi har vært bindeleddet mellom familie og venner, arbeidsplasser og muligheter, latter – og vi har skapt uforglemmelige øyeblikk. Nå er 250 000 kunder koblet til vårt fibernett, og vi ønsker å stoppe opp og si 250 000 takk – til alle dere som har skapt morsomme internettøyeblikk.

Bursdagsvinner i februar 2025

Hver måned gir vi bursdagskundene våre sjansen til å spre litt ekstra glede! Vi får inn hundrevis av nominasjoner til gode formål hver måned, og i februar var det Brevik Seilforening som stakk av med seieren!

https://vikenfiber.no/wp-content/uploads/2025/03/Jolleseiler1-scaled-1-980x438.jpg

Brevik Seilforening ble stiftet i 1918 og har rundt 320 medlemmer. Foreningen har fostret mange dyktige seilere som har hevdet seg både nasjonalt og internasjonalt. De siste årene er klubben rustet opp med nytt klubbhus, brygge og naust, som sto klart til 100-årsjubileet i 2018.

– Gaven vil gå til vårt barne- og ungdomsarbeid, sier Claes Engberg i seilforeningen.

– Vi jobber for at alle barn og unge som kommer til oss skal få oppleve gleden ved seiling. Det kan være å bli trygg på sjøen, mestre vær og vind, dra på tur, få nye venner med samme interesse eller satse på konkurranseseiling, både nasjonalt og internasjonalt, forteller han.

–Vi har hatt god deltakelse på våre nybegynnerkurs, med 10–12 deltakere per kurs. I tillegg har vi 3–5 aktive Optimist-seilere. Våre eldre ILCA-seilere (14–17 år) trener ivrig, og det er jevnlig 5–10 ILCA-seilere på Eidangerfjorden gjennom sesongen. De fleste har deltatt i NM og NC, med resultater midt i feltet i både ILCA 6 og 4.7.

 

Vil du også være med og støtte en hjertesak?
Som kunde hos oss kan du nominere et lokalt initiativ som betyr noe for deg – og gi noen i ditt nærmiljø muligheten til å vinne.

 Slik fungerer det:

  1. Er det din bursdagsmåned? Gratulerer! Du vil få en e-post fra oss der du kan nominere din favorittorganisasjon, idrettslag eller et annet veldedig formål.
  2. Alle nominerte blir med i trekningen av 5.000 kroner.
  3. Vinneren trekkes i begynnelsen av neste måned, og om det er DIN hjertesak som blir trukket ut får du æren av å formidle dette videre.

Kan få ytterligere støtte

Hver måned vinner én nominasjon kr 5.000, men det stopper ikke der – hvert halvår trekker vi ut en heldig vinner av kr 25.000 blant alle nominerte.

Vi ser frem til å støtte flere av våre kunders hjertesaker!

 

Viken Fiber runder 250 000 kunder!

Viken Fiber har passert en ny milepæl – hele 250 000 kunder er nå koblet til vårt fibernett! Dette er en stor begivenhet for oss og vi vil rette en hjertelig takk til alle våre kunder som har valgt Viken Fiber som sin leverandør av bredbånd- og underholdningstjenester.

https://vikenfiber.no/wp-content/uploads/2021/03/anne-berit-980x438.jpeg

– Å nå 250 000 kunder viser at vi gjør noe riktig. Denne milepælen hadde ikke vært mulig uten dedikerte ansatte, gode samarbeidspartnere og ikke minst kundene, som har valgt oss. Vi er utrolig stolte og ser fram til å koble enda flere hjem og bedrifter til fibernettet, sier administrerende direktør i Viken Fiber, Anne Berit Rørlien.  

Fra den spede begynnelse til Norges ledende fiberleverandør, gjennom sterkt partnerskap med Altibox 

I mer enn 20 år har Viken Fiber vært en pådriver for utbygging av fiberinfrastruktur og levert Altibox-produkter til kunder på Østlandet. Siden den første kunden ble koblet opp på Jaren på Hadeland  i 2004, har vår visjon vært å bringe lynraskt internett til både by og bygd. Sammen med våre samarbeidspartnere har vi jobbet målrettet for å sikre at Østlandet har tilgang til den beste og mest robuste infrastrukturen.  

Vi har utfordret konkurrentene med vår lokale tilhørighet og fleksibilitet, og sammen med nasjonal styrke på produktutviklingssiden fra Altibox, så tror vi dette er noe av grunnen til at så mange velger Viken Fiber som sin bredbånds- og underholdningsleverandør. 

– For å lykkes med en slik eventyrlig vekst, er det en stor verdikjede som må på plass. Viken Fiber har bygget et robust fibernett med stabil høy oppetid, og Altibox leverer innovative tjenester som betjenes av vår prisvinnende kundeservice. Sammen har vi klart å skape bransjens mest fornøyde kunder, sier Rørlien. 

Lynraskt internett – en nødvendighet i dagens samfunn 

Behovet for stabilt og raskt internett har aldri vært større. Hjemmekontor, strømming, gaming og smarte hjem krever en solid og pålitelig tilkobling. Våre kunder kan være trygge på at de har det beste grunnlaget for en sømløs digital hverdag. 

– Internett i dag ikke bare er en tjeneste – det er samfunnskritisk infrastruktur. Vårt mål er å gi våre kunder den beste opplevelsen, enten de jobber hjemmefra eller på kontoret, laster ned favorittserien sin på mobilen eller har et hus fullt av smarte enheter. Vi skal fortsette å investere i nettet vårt og sørge for at kundene våre alltid har det beste, sier Rørlien. 

Vårt samfunnsansvar 

Vi er genuint opptatte av nærmiljøet, fordi vi bor her selv. Viken Fiber er en samfunnsaktør som ikke bare bygger viktig infrastruktur som legger til rette for vekst i samfunnet, men vi er også til stede for kundene og gir tilbake til lokalmiljøene. For oss er det viktig å støtte saker som er viktige for kundene våre og som bidrar til et bedre lokalsamfunn.  

– Vi vil skape gode opplevelser og være med på å bidra til å redusere digitale skiller og skape muligheter for alle, uansett hvor de bor, sier Rørlien 

En stor takk til våre kunder! 

– Vi setter utrolig stor pris på hver eneste kunde. Takk for at dere har valgt oss! Vi lover å fortsette arbeidet med å tilby den beste infrastrukturen og den beste kundeservicen i markedet, avslutter Anne Berit Rørlien. 

Jo enklere, desto bedre

Siste fredagen i februar var vi i Viken Fiber på plass i den gamle Melkebutikken hos borettslaget Lille Tøyen Hageby for å hjelpe beboerne med ny avtale og bytte av tv-dekodere – og for et oppmøte det ble! Dette arrangementet ga oss en flott mulighet til å være tett på kundene våre.

https://vikenfiber.no/wp-content/uploads/2025/03/Melkebutikken-i-gravaer-980x438.jpg

Fra klokken 10 til 18 var vi rigget med pc-er og en demo-dekoder koblet opp på tv-en i lokalet. Allerede en halvtime før dørene åpnet, sto den første beboeren klar for å bytte sin gamle dekoder til en ny Modell A-dekoder. Derfra gikk det slag i slag med en jevn strøm av beboere som ville hente nytt utstyr og få svar på spørsmål.

Vi opplevde et stort engasjement fra beboerne, som var interesserte i å få innsikt i både den nye avtalen og i bruk av ny dekoder.

For å sikre at flest mulig fikk med seg arrangementet, sendte vi ut melding til alle beboere med eldre dekodere, mens sameiets styre delte informasjon via intranettet. Dette gjorde at mange beboere var godt forberedt og visste akkurat hva de trengte hjelp med da de kom innom.

Vi mener at god informasjon i forkant av slike arrangementer er nøkkelen til suksess, og vi setter pris på samarbeidet med styret som bidro til å spre budskapet.

stand viken fiber
PÅ PLASS: Andreas fra Viken Fiber er klar til å hjelpe beboerne med bytte av dekoder.
Personlig service og gode samtaler

Våre medarbeidere var klare til å bistå med alt fra individuelle avtaletilpasninger til bestilling av ekstrautstyr og montøroppdrag. Mange beboere benyttet sjansen til å sette seg ned, ta en kjeks eller sjokolade og få den hjelpen de trengte. Vi setter stor pris på de hyggelige samtalene vi fikk med beboerne denne dagen.

En av dem var Anita Jensen, som fikk hjelp til å tilpasse avtalen sin enda bedre til sitt bruk.

– Det er veldig bra at Viken Fiber tar seg tid til å møte kundene, for nå til dags får man jo nesten ikke tak i folk på telefon engang.

Hun var spent på hvordan det ville bli med ny avtale. Forventningene var at det ikke ville bli så annerledes, men kanskje noe nytt design på underholdningsplattformen. Og på spørsmål om Anita hadde noe tilbakemelding eller forslag til forbedringer, var svaret klart:

– Jeg er egentlig ganske fornøyd. Jeg har stort sett ikke hatt noen store problemer, så det har funket bra for meg, selv om jeg kanskje ikke er så kravstor.

Forenkling er veien videre

Styreleder i Lille Tøyen Hageby, Erik Lindberg, var også innom og satte stor pris på initiativet vårt:

– Det tar litt ansvar fra oss som styre, når beboerne selv kan komme direkte til dere å bytte dekoder og stille spørsmål.

Hans forventning til den nye avtalen er at det blir bedre pris for hver enkelt boenhet, samt en enklere og mer oversiktlig avtale. Det er dette han ønsker at Viken Fiber skal huske på når de skal utvikle seg fremover.

– Å forenkle tror jeg er viktig. Her går vi for Altibox Flex M nå, og her er det tre alternativer som beboerne kan velge mellom, ikke noe mer. Jo enklere, desto bedre.

For styret har det vært viktig å kunne ha en dedikert kontaktperson å forholde seg til. Selv om det har vært noen ulike kontaktpersoner opp gjennom årene, er de godt fornøyd med at de slipper å forholde seg til mange forskjellige til enhver tid.

Lille Tøyen og Viken Fiber
GODT FORNØYD: Andreas Iversen, konsulent i Viken Fiber og Erik Lindberg, styreleder i Lille Tøyen Hageby.

Vi i Viken Fiber er helt enige i at enkle og fleksible løsninger er veien å gå. Med fellesavtalen Altibox Flex får man en brukervennlig og oversiktlig avtale, slik at kundene får mest mulig ut av sine tjenester uten unødvendig kompleksitet.

En aktivitet som gir resultater

Dette er ikke første gang vi i Viken Fiber er ute hos kundene på denne måten, og det blir heller ikke siste, sier Martine Lieblein Lærum, som har ansvaret for kundeforvaltning hos Viken Fiber.

– Vi ser at denne typen arrangementer gir kundene en bedre opplevelse og sikrer at de får den hjelpen de trenger, på en måte som passer dem.

– Når mange kunder skal over på en ny avtale samtidig, hjelper det at vi er til stede hos boligselskapet. Det letter trykket på telefoner til vår kundeservice og sikrer at alle får den bistanden de trenger. Vi vil fortsette å være tilgjengelige på ulike måter, både digitalt og fysisk, for å sikre best mulig kundeopplevelse.

Martine forteller at vi i løpet av dagen fikk delt ut 88 dekodere, og i tillegg var det 10 beboere som fikk personlig hjemmebesøk for å få hjelp med oppkobling av den nye dekoderen.

– Dette viser at det er stor interesse for denne typen service, og vi gleder oss til å gjøre lignende tiltak fremover!

Bursdagsvinner i januar 2025

Hver måned gir vi bursdagskundene våre en sjanse til å spre litt ekstra glede! Vi får inn hundrevis av nominasjoner til gode formål hver måned, og den heldige vinneren i januar ble feelgood-koret AmaSing Fredrikstad!

https://vikenfiber.no/wp-content/uploads/2025/03/ama-980x438.jpg

AmaSing Fredrikstad er en del av en livlig korfamilie. Sangglede og fellesskap står i sentrum og med rundt 50 engasjerte medlemmer sprer de glede og skaper gode opplevelser for publikum.

I april reiser voksenkoret på kortur til Nice. Høsten byr også på store planer, da koret forbereder seg til en egen konsert i oktober.

– Gaven vi vant vil bli benyttet til sosial aktivitet og hygge for våre medlemmer, forteller korets styreleder Kari Elise Jørgensen. Premien vil bidra til å styrke samholdet og skape enda flere gode minner.

De stikker av med et bidrag på 5.000 kr – vi gratulerer!

Vil du også være med og støtte en hjertesak?
Som kunde hos oss kan du nominere et lokalt initiativ som betyr noe for deg – og gi noen i ditt nærmiljø muligheten til å vinne.

 Slik fungerer det:

  1. Er det din bursdagsmåned? Gratulerer! Du vil få en e-post fra oss der du kan nominere din favorittorganisasjon, idrettslag eller et annet veldedig formål.
  2. Alle nominerte blir med i trekningen av 5.000 kroner.
  3. Vinneren trekkes i begynnelsen av neste måned, og om det er DIN hjertesak som blir trukket ut får du æren av å formidle dette videre.

Kan få ytterligere støtte

Hver måned vinner én nominasjon kr 5.000, men det stopper ikke der – hvert halvår trekker vi ut en heldig vinner av kr 25.000 blant alle nominerte.

Vi ser frem til å støtte flere av våre kunders hjertesaker!

 

På flyttefot? Ikke glem internett og tv!

Det er mye å holde styr på når man flytter, og midt i kaoset er det lett å glemme internett og tv i det nye hjemmet. Men slapp av – vi gjør det enkelt for deg!

Få et uforpliktende tilbud på lynraskt fiberbredbånd og tv fra Altibox. Tilgjengelighet og leveringstid avhenger av adressen din – noen steder kan vi koble deg opp på et blunk, mens andre områder kanskje har litt ventetid. Uansett hjelper vi deg med en løsning som passer perfekt for ditt nye hjem! 🚀

https://vikenfiber.no/wp-content/uploads/2022/02/nye-altibox-tv-980x438.jpg

Sand IL: Mer enn bare fotball – her er alle med på laget

For mange i det lille tettstedet Sand er fotballklubben Sand IL mer enn bare en arena for idrett. Den representerer samhold, vennskap og et trygt sted for barn og unge å vokse opp.
Takket være støtte fra aktører som Viken Fiber, kan klubben fortsette sitt viktige arbeid i nærmiljøet.

https://vikenfiber.no/wp-content/uploads/2025/01/DSC08161-980x438.png
En viktig rolle i et lite samfunn

– Fotballklubben er kjempeviktig for et nærmiljø som vårt, sier Merethe Straumsnes, lagleder og mor til to av spillerne i Sand IL. Som trener for gutter 11 og lagleder for gutter 12 ser hun daglig hvilken betydning klubben har.

Sand IL
Engasjert: Merethe, lagleder for gutter 12, er alltid på plass for å støtte spillerne sine. Hun er en viktig del av Sand ILs inkluderende miljø.– Vi er et lite samfunn, og Sand IL klarer år etter år å tilby et godt tilbud til alle som ønsker det.

– Vi har gutter og jenter som forlater klubben, men som kommer tilbake fordi nærheten og det gode miljøet gjør at man ikke forsvinner i mengden, forklarer Merethe.

– Man merker at man blir satt pris på når det er en liten klubb.

Inkludering og lav terskel

Sand IL legger stor vekt på inkludering og har som mål å ha «flest mulig lengst mulig» i klubben. Med halvparten av aktivitetsavgiften sammenlignet med de større klubbene, og alt av utstyr inkludert, er det en lav terskel for å delta.

– Det gjør at det er en lett klubb å velge, sier Merethe.

sand il
Til tross for konkurransen fra større klubber i området, som Ull/Kisa, velger mange å bli værende i Sand IL.

Klubben tar imot alle som ønsker å være med, noe som har skapt et miljø der både spillere og foreldre føler seg velkomne.

– Vi har fått spillere som føler seg veldig inkludert og tatt godt imot når de kommer. De blir en del av laget, forteller hun.

Støtte fra Viken Fiber gjør en forskjell

Denne inkluderende filosofien hadde ikke vært mulig uten støtte fra sponsorer som Viken Fiber.

– I og med at vi er en så liten klubb, er vi utrolig takknemlige for de sponsorene vi har, sier Merethe.

– Deres bidrag gjør det mulig for alle å være inkludert, at alle får utstyr, og at vi kan holde aktivitetsavgiften lav.

Midler fra Viken Fiber brukes blant annet til å kjøpe nødvendig utstyr, vedlikeholde klubbens fasiliteter og arrangere aktiviteter som styrker samholdet i klubben.

Dette gjør at Sand IL kan fortsette å være et attraktivt tilbud for barn og unge i området.

Som en liten klubb møter Sand IL også noen utfordringer.

– Vi er ni stykker på gutter 11-laget, og til neste år skal vi spille 9-er fotball. Det sier seg selv at det lar seg ikke gjøre, forklarer Merethe.

Dette kan føre til at noen spillere må flyttes til andre lag eller klubber, noe som er en trist realitet.

fotball sand il
Utfordringer og håp for fremtiden

Likevel er håpet at samholdet, det gode miljøet og støtten fra sponsorer som Viken Fiber skal fortsette å trekke både nye og gamle spillere til klubben.

– Den nærheten og det miljøet vi har, er unikt. Det er trygt å være her, understreker hun.

Hun mener at fotballen gir barna en mulighet til å lære lagspill og samarbeide med andre.

– Det er utrolig viktig for barna å lære seg lagidrett. Dette er et flott samlingspunkt for ungdommer som kanskje hadde valgt andre ting hvis vi ikke var så nære.

Har du bursdag? Gjør den ekstra spesiell med Viken Fiber og lokalsamfunnsstøtte

Vi i Viken Fiber tror på å støtte vårt lokalsamfunn og gjøre en positiv forskjell. Derfor gir vi deg som kunde en spesiell mulighet til å feire bursdagen din ved å bidra til lokale initiativer som betyr noe for deg.

https://vikenfiber.no/wp-content/uploads/2020/12/AdobeStock_391733265-980x438.jpeg
Hvordan det fungerer 

Har du bursdag denne måneden? Da vil du motta en e-post fra oss som gir deg muligheten til å nominere ditt favorittformål. Alle nominerte blir automatisk med i trekningen av 5.000 kroner. Vinneren kunngjøres tidlig neste måned, og hvis det er ditt valg som blir trukket, får du gleden av å dele den fantastiske nyheten!

Bidrag til lokalsamfunnet

Vi gir deg muligheten til å gjøre din bursdag ekstra meningsfull. Pengene går direkte til å støtte lokale prosjekter, spesielt rettet mot å skape positive opplevelser for barn og unge fra familier med begrensede ressurser.

Ekstra støtte

Alle våre kunder med bursdag denne måneden kan nominere en lokal gruppe eller organisasjon. I tillegg til den månedlige premien på 5.000 kroner, er alle nominerte med i trekningen om 25.000 kroner hver sjette måned.

Viktig å nominere

Hold øye med e-posten din på bursdagen din for å nominere din lokalsamfunnsfavoritt og bli med i trekningen! Bli med oss i å feire din dag og gi tilbake til samfunnet med en ekstra porsjon glede!

Våre bursdagsvinnere i 2024:

Februar: Skiens grane IF

Mars: Moss Styrkeidrettsklubb

April: Kongsberg Golfklubb Juniorgruppe

Mai: Centrum Tigers

Juni: Bærum Barneteater

Juli: Lørenskog Karate Klubb

August: Lier IL Skiskyting

September: Rhythm Moss og Rygge danseklubb

Oktober: Larvik Svømmeklubb

November: Oslo Bryteklubb

Desember: Mysen IF Sykkel